LOADING....!!!!!


Misyonumuz

Bornova Belediyesi Personel A.Ş.,2018 yılında Bornova Belediyesi’nin istihdam ihtiyacını karşılarken; mevzuatlara uygun ve süreçleri iyi yöneterek, insan kaynaklarının niteliğini arttırmak amacıyla kurulmuştur


Vizyonumuz

Her geçen gün insana ve çalışana önemin arttığı süreçte değişikliklere ayak uydurabilmek, çözüm odaklı, özverili çalışma anlayışıyla hizmet ettiğimiz Bornova Belediyesi ve dolayısıyla Bornova halkına sorumluluklarımızı en iyi şekilde yerine getirmektir.


Hakkımızda

Bornova Belediyesi Personel A.Ş. , 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamemin 126 ncı maddesi ile 27.06.1989 tarihli ve 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararname'ye eklenen Ek Madde 20 ve 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname'nin Uygulanmasına Dair Usul ve Esaslara ilişkin tebliğin 28 inci maddesi doğrultusunda il özel idareleri, belediyeler ile bunların üyesi olduğu mahalli idare birlikleri ve belediye bağlı kuruluşlarında 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 62 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi ve Kamu ihale Genel Tebliği 78 nci madde hükümleri kapsamında personel çalıştırılmasına dayalı hizmet alımı yöntemiyle çalıştırılan personelin bu idarelerin doğrudan doğruya veya dolaylı olarak birlikte veya ayrı ayrı sermayesinin yarıdan fazlasına sahip oldukları şirketlerde işçi statüsünde istihdam edilebilmeleri ve çalıştırılmasına dayalı hizmetleri yürütmeye ilişkin işlemleri gerçekleştirmek amacıyla kurulmuştur.Bornova Belediyesi tarafından 16.02.2018 tarihinde 77 sayılı Meclis Kararı ile sermayesinin tamamı Bornova Belediyesi tarafından taahhüt edilerek kurulmuştur. T.C İzmir Ticaret Sicili Müdürlüğünden 04/04/2018 tarihli belge ile 203077 Sicil Numarasında tescil ve ilan edilen, T.C İzmir Ticaret Sicili Müdürlüğünden 29/03/2018 tarih ve 1461 yevmiye no ile onay alınmıştır. Ayrıca Türkiye Ticaret Sicil Gazetesinde 4 Nisan 2018 Tarih, 9551 Sayı, 729’cu Sayfada Şirketin Kuruluşu, Unvanı, Amaçlı Konusu, Şirketin Merkezi, Süresi, Sermayesi, Yönetim Kurulu ve Süresi, Şirketin İdaresi ve Temsili, Temsile Yetkili Olanlar, Temsil Şekli ve Görev Dağılımı, Genel Kurul, İlan, Hesap Dönemi, Karın Tespiti ve Dağıtımı, Yedek Akçe, Kanuni Hükümler olmak üzere yayımlanmıştır.
Yönetim Kurulu ve Genel Kurul
Şirketin işleri ve idaresi genel kurul tarafından Türk Ticaret Kanunu Hükümleri çerçevesinde seçilecek en az üç üyeden oluşan bir yönetim kurulu tarafından yürütülür. Yönetim Kurulu süresi en fazla 3 yıldır.
Şirketin İdaresi ve Temsili
Şirketin yönetimi ve dışarıya karşı temsili yönetim kuruluna aittir. Şirket tarafından verilecek bütün belgelerin ve yapılacak sözleşmelerin geçerli olabilmesi için, bunların Şirketin unvanı altına konmuş ve Şirketi ilzama yetkili kişi veya kişilerin imzasını taşıması gereklidir. Yönetim kurulu temsil yetkisini bir veya daha fazla murahhas üyeye veya müdür olarak üçüncü kişilere devredebilir. En az bir yönetim kurulu üyesinin temsil yetkisini haiz olması şarttır. Yönetim kurulu, düzenleyeceği bir iç yönergeye göre, yönetimi, kısmen veya tamamen bir veya birkaç yönetim kurulu üyesine veya üçüncü kişiye devretmeye yetkilidir. Bu iç yönerge şirketin yönetimini düzenler; bunun için gerekli olan görevleri tanımlar, yerlerini gösterir, özellikle kimin kime bağlı ve bilgi sunmakla yükümlü olduğunu belirler. Yönetim kurulu, istem üzerine pay sahiplerini ve korumaya değer menfaatlerini ikna edici bir biçimde ortaya koyan alacaklıları, bu iç yönerge hakkında yazılı olarak bilgilendirir. Yönetim kurulu temsile yetkili olmayan yönetim kurulu üyelerini veya şirkete hizmet akdi ile bağlı olanları sınırlı yetkiye sahip ticari vekil veya diğer tacir yardımcıları olarak atayabilir. Bu şekilde atanacak olanların görev ve yetkileri, hazırlanacak iç yönergede açıkça belirlenir. Bu durumda iç yönergenin tescil ve ilanı zorunludur. İç yönerge ile ticari ve diğer tacir yardımcıları atanamaz. Yetkilendirilen ticari vekil veya diğer tacir yardımcıları da ticaret siciline tescil ve ilan edilir. Bu kişilerin, şirkete ve üçüncü kişilereverecekleri her türlü zarardan dolayı yönetim kurulu müteselsilden sorumludur.